Ararat- gewoonweg magisch - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Maria Baas - WaarBenJij.nu Ararat- gewoonweg magisch - Reisverslag uit Jerevan, Armenië van Maria Baas - WaarBenJij.nu

Ararat- gewoonweg magisch

Blijf op de hoogte en volg Maria

11 Juli 2013 | Armenië, Jerevan

Armenie is aan apart land. Al jaren had ik ervoor gespaard om een trip naar Armenie te maken. Als studente heb ik al vaak research gedaan over de cultuur van het land en nu werd het eens tijd om het land zelf te zien en ervaren. Met behulp en support van Rondreis Vergelijk (een vergelijkingssite http://www.rondreisvergelijk.nl ) heb ik deze reis kunnen waarmaken.

Mijn reis begon in de hoofdstad van Armenie, Yerevan. Tijdens de landing kreeg ik al een silhouette van de berg Ararat die nu eigenlijk in Turkije ligt. Maar het was pas in Yerevan toen ik de magische berg goed in beeld had. Ararat is gewoonweg fantastisch. Iets wat ik nooit had gezien; zo immens en prachtig. Het is dan ook heel logisch waarom de Armeniers deze berg zoveel begeren. Kortom, de eerste goede impressie was al gemaakt. Nu bleef de rest nog.

Tags: armenie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maria

Actief sinds 11 Juli 2013
Verslag gelezen: 1103
Totaal aantal bezoekers 2220

Voorgaande reizen:

31 Mei 2013 - 11 Juli 2013

Armenia

Landen bezocht: